HI, INTERIEURPROFESSIONAL

Wat een mooi vak hebben we toch. Mensen blij maken met een mooi thuis, een bedrijf voorzien van een fijne werkomgeving, een mooi ontwerp en prachtig meubilair.

Maar: je weet ook dat om dit te kunnen doen, de zichtbaarheid van jouw bedrijf tegenwoordig belangrijker is dan ooit. Alles is makkelijk te vinden (lees: internet), maar kunnen jouw (potentiële) klanten jou en je aanbod ook vinden? En hoe vinden ze je? Heeft jouw interieurbedrijf een sterke merkidentiteit en -herkenbaarheid, en val je op bij klanten?

Als ontwerper blijft je marketing soms misschien links liggen, jij wilt je namelijk gewoon lekker bezig houden met daar waar je goed in bent: ontwerpen! Laten we samen kijken hoe we je kunnen helpen groeien.

Als projectinrichter ben je de schakel tussen (zakelijke) vraag én aanbod. Kun je hulp gebruiken bij het neerzetten van jouw merk, om er voor te zorgen dat (gewilde) klanten je weten te vinden?

Trek de juiste klant naar je showroom, door je op de juiste manier te positioneren. Zij bezoeken jouw showroom om de gecommuniceerde stijl, en dat zijn de leukste klanten om te helpen! Laten we ze opzoeken.

Als agent heb je vaak te maken met verschillende merken met elk hun eigen positionering. Hoe zorg je ervoor dat (potentiële) klanten weten dat ze bij jou moeten zijn, als het gaat om één van deze merken?

In de interieurwereld is er veel concurrentie. Hoe zorg je ervoor dat je als merk een positie veroverd en top-of-mind bent bij de voorstellende partijen? Laten we samen deze positionering opzoeken!

SAMEN VERDER SPARREN?

Laten we de mogelijkheden verkennen!