DOOR ROSALIE

Brand Identity

DOOR ROSALIE

Sinds 2020

ROSALIE SCHONAGEN

Met een marketingachtergrond rol ik de interieurwereld in. Ik start met de marketing voor een design woonwinkel, maar al snel is de wereld te klein. Ik wil het grootster, sky is the limit! En zo kom ik bij Flinders Projects terecht. Een grote online woonwinkel, met een zakelijke projectentak. Ook voor Flinders Projects pak ik de marketing op, gecombineerd met interieur ontwerp. We groeien op social media en tegelijkertijd leer ik van alles over design meubilair en prachtige merken. Nederlands en Deens, Italiaans en Duits. Maar, mijn streven naar autonomie maakt dat ik weer een nieuw bedrijf wil starten. Tijdens mijn marketingstudie richtte ik mijn eerste bedrijf op in het bouwen van websites en het maken van grafisch drukwerk. Inmiddels opgeheven, omdat ik in 2020 startte met DOOR ROSALIE. Want hier ga ik van aan: het bouwen van merken. En het liefst voer ik ze helemaal door tot op de werkvloer, zodat ik er ook mijn passie voor interieur in kwijt kan. Hoe ik mezelf zou omschrijven? Een ondernemend en leergierig mensen-mens, die met een grote dosis inlevingsvermogen precies weet wat de klant nodig heeft. Haalt voldoening uit oprecht contact met anderen en het opbouwen van (commerciële) relaties met klanten. Houdt van veranderingen en is een echte creatieve beelddenker met een passie voor merken, interieur en design. En wie ben jij? Laten we koffie doen!

ERVARING

2020 – NU | FOUNDER | DOOR ROSALIE | BRAND IDENTITY

2020 – NU | PROJECT SALES DESIGN | FLINDERS PROJECTS | MEUBILAIR

2020 – NU | MARKETING MANAGER | WOONPUNT ZEIST | INTERIEUR

2016 – 2020 | CO-FOUNDER | INCOMPARABLE | WEBSITES & DESIGN

OPLEIDING

2021 – 2022 | SALES- EN ACCOUNTMANAGEMENT | NIA | ZAANDAM

2020 – 2022 | BINNENHUISARCHITECTUUR | LOI | HARDERWIJK

2019 – 2020 | TRAINING PROFESSIONAL ORGANIZER | NBPO | UTRECHT

2015 – 2019 | HBO COMMUNICATIEMANAGEMENT | HOGESCHOOL UTRECHT